2014. január 21., kedd

Az alfahím

Best of HoloPink!





- Rólam döntesz a megkérdezésem nélkül, köcsög?!
- Ez az én privilégiumom.
- Mi alapján?
- Én vagyok a főnök.
- Na és ki nevezett ki annak?
- Nem kellett ehhez senki, saját magam tettem.
- Na ide figyelj, te faszkalap! Ha mi megállapodunk valamiben, és te ettől eltérsz úgy, hogy megbeszélsz saját magaddal valamit, amiről engem elfelejtesz tájékoztatni, akkor a következményekkel is számolnod kell.
- Miért? Mit tudsz csinálni?
- Ide figyelj. Azért, mert nem nyírtalak ki azonnal, az nem jelenti azt, hogy nem tudnálak. A látottak alapján azt kell mondanom, a törzsfejlődésnek még egy jóval korábbi stádiumban van a gondolkodásod. Leginkább az állatvilágra emlékeztet engem, de még tanulmányozlak egy keveset, mielőtt meghozom a döntést.
- Milyen döntést?
- Hogy mi legyen veled.