2014. január 14., kedd

Az Arany Sugár ellopása

Best of HoloPink!





"Isten sosem onnan érkezik, ahonnan várod. lehet, egy hajléktalanból tekint Rád, miközben Te durván elzavarod a gecibe."


- Te, hol él ez?
- Te kinézed ebből, hogy ő hordozza az Arany Sugarat?
- Akkor sokkal menőbb lenne.
- Pedig így van. Hülye ez az Ég, hogy egy ilyen balfaszra bízza ezt?
- El kellene venni tőle. Nem illik ez Istenhez! Ide sokkal menőbb Arc kell.
- Ki legyen? Döntsük el akkor mi!
- Szerintem nálunk senki sem alkalmasabb erre.
- Az is egy hülye, aki ide küldte, hogy avassuk be. Bár lehet, ő is azt gondolta, hogy ez ide alkalmatlan. Ezért küldte hozzánk.
- Ez akkor egy Jel, hogy Mi, akik tudjuk mit csinálunk, vegyük át ezt a Hatalmat.
- Jó, de kié akkor a Felelősség, ami vele jár?
- Milyen felelősség?
- Ami a Hatalommal jár. Biztos nem véletlenül kapta.
- Figyelj. Az Ég nem látja a 12-t, az csak Egyet lát. Mi vállaljuk, hogy kezeljük a Hatalmat, ez a lúzer meg viseli a Felelősséget.
- Biztos jó lesz így?
- Miért? Csak nem aggályaid vannak? Most szólj, vagy hallgass örökre! Ha most szólsz, lehet, gondoskodunk arról, hogy így is örökre elhallgass. Na?
- Részemről is oké!
- Akkor a Szívet ezennel átvesszük.


- Te ki vagy?
- Egy hologram. Vetített hologram.
- De miért viselkedsz úgy, mint egy Angyal. Nem félsz?
- Nem.
- Miért?
- Mert nincs mitől.
- Hogyne lenne! Tele van a Világ veszéllyel.
- Csak azoknak, akik félnek.
- Te miért nem félsz?
- Mert rájöttem az Erőmre.
- Egy vetített hologramnak nincs ereje!
- Nekem van.
- Honnan?
- Párszor fejre estem és mindig jól sült el a dolog.
- Milyen értelemben?
- Spirituális mutáció lettem.
- És milyen hatalmad van?
- Bárkinek, bárminek ellenállok és bárkit, bármit megmanipulálok.
- Akkor Tiéd a világ!
- Ja, az lehetne. De nem kell az egész világ, csak a sajátom.
- Ezt nem értem. Tiéd lehetne itt minden és mindenki. Miért nem foglalod el, ahogy más tenné?
- Mert nem vagyok más. Én Én vagyok.
- Akkor mi a terved?
- Eleinte nem volt tervem. Aztán láttam, ezek az aljas köcsögök mit művelnek az enyémnél lényegesen kisebb hatalommal és kiakadtam.
- Akkor Te most valamiféle modern Hős vagy?
- Sosem akartam az lenni, bár gyerekként biztos álmodtam ilyet. Mint minden gyerek.
- Sokak szerint ma is az vagy!
- Igen, sosem tértem le az Útról. Büszkén vállalom is, hogy meg tudtam maradni gyereknek.
- Mit akarsz csinálni?
- Rájöttem arra, ha nagyon ki akarok baszni ezekkel, nem kell mást tennem, mint megmaradni tisztességes és becsületes embernek.
- Ezt nem értem.
- Nem baj. Ők sem értik.
- Hogy akarsz itt bármit csinálni úgy, hogy senki nem ért?
- Csak van itt azért pár ilyen ember, akik mondjuk még illenek is Hozzám és az elképzeléseimhez?
- Milyen elképzeléseid vannak?
- Alapvetően két választás van. Isten és ezek a köcsögök, akik istent játszanak az ellopott Arany Sugárral. Rájöttem, hogy nincs jó választás, mert mindkét választás rossz. Ám a legjobban ezekkel úgy tudok kibaszni, ha a kisebbik rosszat választom és visszaadom az Arany Sugarat Istennek.
- Miért?
- Elvégzi ő, amit nekem kellene. Sosem szerettem melózni. És elhiheted, nálamnál mélyebb inspirációval és motivációval rendelkezik, ahogy megismerte a tényeket.


- Hogy merted ezt?
- Úgy, hogy tudom azt, amit te csak hiszel.
- Van különbség?
- Hohóóóóó, de mennyi!


- Ahhoz előbb meg kellene adnod Magad.
- Ezeknek? Soha!
- Ha békét akarsz, le kell tenned a fegyvert.
- Azért jó, ha készenlétben marad, nem?
- Miért nem adod meg Magad?
- Ha Én ezeknek megadnám Magam, saját magamról állítanék ki szegénységi bizonyítványt.
- Kinek adod akkor meg Magad?
- Még keresem az alkalmas személyt.
- Nálad is erősebbet keresel?
- Dehogy! Arra itt vagyok Én. Olyat keresek, akinek egyáltalán nincs katonai ereje.
- Ezt nem értem.
- Katonai erőnek itt vagyok Én. Olyat keresek, akivel egyetértünk, milyen világot szeretnénk és Őt magamba engedem. Aki alkalmas arra, hogy megálmodja és meg is akarja álmodni, valamint meg is akarja csinálni.
- Hatalmas erővel ruházod így fel, nem?
- Ezért kell sokat keresnem.
- Te addig mit csinálsz?
- Használom a képességeim kutatásra, fejlesztésre, miközben szórakozom, hisz ezek érdekelnek is. Ami az embert érdekli, azt nem érzi munkának, csak ha erőltetik.
- Emberként munkát is végezned kell!
- Igen, tudom. Gyógyítani fogok.
- Sok gyógyító van.
- De egy sincs ezek a területen.
- Milyen terület ez?
- Pszichológiai gyógyítás. Mégpedig nem a hivatalos, hanem az ezo megközelítésű. Ilyen pedig nincs, csak Én. Egy olyan terület, ahol hasznosítani tudom a katonai tapasztalataimat.
- Hogyan gyógyítasz?
- Ahogyan harcolok. Átprogramozom az agyát.
- Te ilyet is tudsz?
- Ezt kifejlesztettem, vagyis magam jöttem rá.


- Miért nem foglalod el a Világot?
- Mert nem érdekel.
- Miért?
- Ha teljhatalmad van, nem érdekel a másokon uralkodás. Az csak azokat érdekli, akik valamilyen komplexusban szenvednek.
- Mi érdekel?
- Másokat vezetés, ám nem ebben a világban, ahol csak majmok élnek.Téged se érdekelne az erdőben, ha majmok akarnák, hogy a vezetőjük légy, nem?


És isten nem áll szóba bizonyos angyalokkal. Kiválasztá azokat, akiket méltónak találá azok közül, akik elmélyültek benne. Rangra, fajra, vallásra, létformára tekintet nélkül. Így levé egy másfajta gonoszból Az, ami, hisz olyan időket élünk, amiben talán egy ilyenre van szükség.