2014. január 21., kedd

Lefelé jövő ember

Best of HoloPink!





Üvegkoccanás, kérem figyelmüket!

Én itt nem foglalkozom senkivel! Értsétek: SEKIVEL! Egy teljes nyugalmat igénylő dologban vagyok Benne és azokat a Feladataimat végzem.

Ahogy jövök befelé a 3. dimenzióba, interakciókat keltek és a befelé érkező Jelek Minősége érdekel. Ez Nektek felemelkedésérzetben, Nekem közelebb kerülési érzetben jelentkezik, ami az anyagi világgal való Találkozást illeti. Mert felfelé az ember egyedül megy, ám ha jön lefelé, oda nagyon megválogatott emberek kellenek!

Amikor viselkedem valahogy, akkor az Nekem olyan, hogy belefolyok az illető Játékába és olyan vagyok, mint Ő, csak vele történik meg. Vagyis aszerint videlkedem, amit látok, hogy milyen irányba terelődjenek az események és az illető hite, hogy Én - ha tudnám, amit hisz Rólam, hogy tudom (nem tudom amúgy, reakciókból következtetem ki intuitív rációval) - mit tennék az ő helyében. Én meg teszek vissza egy lépést, mert majd mindenhol háború várna Rám. Úgy, hogy a meditációk miatt minden zavaró információ kizárására egy teljesen más tudatsíkon, más dolgok kötnek le. Most van egy út, amin rátalálhatok normálisan gondolkodó emberekre, akik egy következő lépcsőfokon élnek. Még ezen a tudatszinten, ám már a fizikai világban. Ezek a normális emberek biztos olyan dolgokat mondogatnak, ami miatt egy átlagember pont hogy nem normálisnak látná őket, ám más tudatszinteken az ember sokmindent másképp is ért.

Vagyis csak Ti hiszitek azt, hogy foglalkozom Veletek, valójában a Te Saját Filmed pörög és TÉNYLEG eljátszhatod Benne az álmaidat! Ehhez jó Színésznek kell lenned. És ezek az Álmok átfordulhatnak a Valóságba.


Mert amit hiszel, (Neked) csak az van!

A Tudat a tudás oldaláról manipulál.