2014. január 17., péntek

A bajba Önhibátokból kerültetek!

Best of HoloPink!





1. Mindenki hite midenki magánügye

2. A manipuláció teljesen megengedett és elfogadott

3. Amit hiszel, neked az van

4. Örüljetek annak, hogy van ez az ÉlményPark, mert - áldozatos angyali tevékenység keretein belül - ez az, amivel ki tudom húzni a Seggetek abból a bajból, amibe Önhibátokból kerültetek.

5. Pedig lehetnék máshol is

6. De az áldozat az Áldozat, az önzetlenség meg Önzetlenség

7. Szóval Én egy tök jó arc vagyok, aki egy érdekes Kísérletet végez: a Sötét Oldal eszköztárával csupa olyat tenni, emire a Fényes Angyalok is csak bólintani tudnak.

8. Kiváló tesztalanyok vagytok, ezért (is) lettetek az ÉlményPark munkatársai, akik - mint holo-Színészek - épp egy Szerepet játszanak. Hogy a Dolog hiteles legyen, nem tudnak, csak hisznek bizonyos dolgokat.

9. Végre van egy platform, amin át az Ég is megértheti a Földet. Ugyanis a megfigyeléseim szerint az emberek azt hiszik, tökre képben van az Ég, míg azok nem értenek ebből semmit sem. Az ÉlményPark holo-platform az egyetlen, amin át az Ég megnyilvánul a Földön. Lehetne több is, de Ti tudjátok a legjobban, mennyire nem nyitott erre a 'nem csak egy van' megközelítésre.

10. Szóval így Én vagyok Az isten. Legalábbis abból az őslakos-megközelítésből, ahogy egy keresztémy-törzsbeli ember látja az életet. Isten még nem voltam, úgyhogy most ezt is kipróbálhatom!

11. Hála Nektek, akik ha nincsenek, az ÉlményPark kutatási-kimentési okok híján sosem jön létre.

12. Abból a bajból, amiben Önhibátokból kerültetek. Őszintén, csak a hülye hisz ilyeneket!