2014. január 14., kedd

Világvége Konferencia

Best of HoloPink!





Most pedig kérem Önöket, fogadják szeretettel a következő előadót, akinek sajátos meglátása van a világvégéről. Hölgyeim és Uraim, Psi Holo Sámán következik!

taps

Mint tudják, kedves jelenlévők, mindenki maga vetíti a világot. Vagyis az, hogy Veled mi történik, azt a Te hited nagymértékben befolyásolja. Tehát amit hiszel, Neked az van!

Azt hiszem mindent elmondtam, amit akartam, köszönöm a figyelmet.

döbbent csend

- Van kérdés?

síri csend, valaki bátortalanul felteszi a kezét

- Tessék, ott!
- Ön mit hisz a világvégéről?
- Jó kérdés! Nos én nem hiszem azt, hogy 2012 végén bekövetkezik a világvége.
- Akkor hogy magyarázza a maya próféciákat?
- A mayáknak igazuk volt, nekik be fog következni a világvége. Bátorkodom azonban felhívni a figyelmet arra, hogy az azték naptár nem ér véget 2012-ben, hanem valamikor 5 ezer valahányszázban jelölik ők ezt az időpontot. Ez azt jelenti, akik az azték naptárt követik, nagy valószínűséggel ők sem fogják most megtapasztani ezt az eseményt.

jelenkezik egy másik kéz

- Akkor Ön mit keres itt, ezen a konferencián?
- Jöttem elbúcsúzni és a saját szememmel akartam látni azokat, akik majdnem a Célnál vannak és képesek innen kiesni.
- Hogyan?
- Úgy, hogy a valóságok szétválnak több valóságcsomóba. Az egyikben véget ér ez a világ, a másikban nem. Én abba a valóságcsomóba megyek, ahol nem lesz most semmilyen világvége, míg Önök abba, ami véget ér, hisz még konferenciáznak is erről, tehát lehet azt feltételezni, hogy ezt hiszik, nem?
- Mikor válnak szét?
- Lehet úgy mondani, hogy mostanában. Mivel ez nem egy pillanat alatt megy végbe, hanem egy folyamat, aminek van kezdete és van vége. Ahogy a dimenzióhatárok újra zárnak, már nem nagyon gondolhatja meg magát senki. Csak legközelebb, amikor pár ezer év múlva újra itt fognak ülni és konferenciáznak a világvégéről, csak helyettem már más fog itt állni és szerintem ugyanezeket a gondolatokat fogja a saját szavaival előadni.

felhördülés, hatalmas zűrzavar

Akkor én el is köszönnék, további kellemes konferenciát kívánok!