2014. január 17., péntek

Beszélgetés az őslakossal

Best of HoloPink!




- Mitől függ, hogy valaki őslakos-e vagy sem?
- Egy előre leparaméterezett és letesztelt objektív kritériumrendszer alapján kerülnek besorolásba az emberek, amikor a scan végigfut.
- És akkor derül ki, hogy ki kicsoda?
- Hogy ki kicsoda valójában! Ez fog kiderülni.
- Lehet erről a paramétersorról beszélgetni kicsit?
- Persze, Magam készítettem a Programot.
- Mit lehet ebből megtudni?
- Amennyit megtudhatsz, úgyis annyit fogsz megérteni belőle.
- Én őslakos vagyok?
- Várj Rádnézek... igen, az vagy.
- Te minek látsz?
- Az ÉlményPark munkatársának, aki épp egy Szerepben van és a szereposztás szerint - ami most érdemeltél ki a jellemeddel, tetteidel és eddigi viselkedéseddel - őslakost játszol egy Harmadik Dimenziós(nak kinéző) Valóságban, amit immáron ÉlményPark Holo Platform-ként ismernek az Ég felől (és hálásak is a számukra is értelmezhető környezetért).
- Miért?
- Mert - itteni értelmezésben - a Hely az Enyém lett. Most értelmeztem a Helyzetet és kiderül, ki kicsoda a Rendszerben. Így vagy Te, az őslakos, a keresztény törzs megbecsült tagja, ebben a beszélgetési helyzetben.
- Na várj, ezt vegyük újra!
- Ne vedd a szívedre, egy rezervátumban vagy, ha a galaxishoz viszonyítanám a Helyzetet. Minden stimmel Rád.
- De a papok nem ezt mondják!
- Persze hogy nem ezt mondják, Te barom.
- De Én akkor is egy modern, civilizált ember vagyok!
- Mikor?
- Mit mikor?
- Mert ez a Probléma! Hogy Mi állandóan civilizált emberek vagyunk, mert ilyen a természetünk, Ti meg hol azok vagytok, hol nem. Ez főleg attól függ, ki látja és ki tud róla. Ugye?
- Ez emberi vonás!
- Azért lehet olyan helyzet, hogy ennek hallatán Én leszek az, aki nehezen fog tudni fajtársainak értelmezni egy-két figurát, nem?
- De ha nem tud róla senki, az miért baj?
- Mert az csak a Te világképedben szerepel, hogy senki nem tud róla, ami a Mi nézőpontunkból egyenlő egy őslakos nézőpontjának szintjével.
- De Én akkor is egy modern, civilizált ember vagyok!
- Persze, elhiszem.