2014. január 19., vasárnap

Értelmező Szótár

Best of HoloPink!






Felháborító

Szétvet az ideg, hogy ez nem nekem jutott eszembe


Ez egy köcsög

Sajnos jobb nálam, de most ennél jobb hirtelen nem jut eszembe


Ez a szakmai véleményem

Kib*tt irigy vagyok


Mindenben támogatlak

Eszemben sincs mindenben támogatni, csak ami az Én érdekeimet szolgálja


Miben segíthetek?

Hol van a gyenge pontod?


Nálam a Szeretet az elsődleges

Csak nehogy ez a szemét geci fölém kerekedjen


Én a békés megoldás híve vagyok

Miután kiirtottam őket


Az ajtóm mindig nyitva áll előtted

Amin remélem soha nem látlak bejönni, kivéve ha spionként jössz be


Csajbulira megyek

Remélem a sminkem rendben van, szeretnék neki tetszeni


Megint jól nézel ki, Drágám

Unalomig ismerlek és már nem is érdekel


Szeretlek

És most gyúrjunk wazze


Szimpatikus emberek

Ennyi bunkót egy helyen


Nekem az emberek véleménye fontos

Csak az Én véleményem fontos


Szeretnélek jobban megismerni

Szeretném a pinádat jobban megismerni


Csak szólj, ha bármiben segíthetek

Pont nem fogok ráérni


Hisz tudod, hogy csak Te vagy az életemben

Itt és most


Szeretek misére járni

Végre nyugodtan a szexről fantáziálhatok