2014. február 10., hétfő

Világvége holojáték

Selection HoloJáték




Ezt a holojátékot az Élet szülte. Ugyanis ez konrétan egy spirituális hadviselésre szánt harci program, ami nem került bevetésre a játékban részt vevők szemszögéből. Egy sem olyan magas dimenziós ugyanis, hogy megértse a mélyebb összefüggéseket. Tehát az ÉlményPark holo-platform (az Én holocégem az Ég felé) kijött egy szenzációs játékkal, mely a fenti nevet viseli.

- Milyen hadviselésre szántad Te ezt?
- Ez egy célalkalmazás, melyet egy probléma áthidalására készítettem.
- Te készítetted?
- Igen.
- Hogyan?
- Ahogy a holojátékokat kell. Fantáziával. Csak itt - ellentétben a többivel - precízen kell ám álmodni!
- Ezt nem értem.
- Ezért vagytok ennyire lekésve.
- De hát...
- Csak nem gondolod, hogy majd a mesterek rohannak Nektek azonnal bevallani, hogy a teljes tudásuk pár másodperc alatt avult el a semmibe?
- Ezt én nem értem.
- Vígasztaljon a tudat, hogy nem vagy egyedül.
- De mire kellett?
- Jöttek az Angyalok. A frankók, nem azok, akiket Én itt nyomatok Nektek már egy ideje.
- Figyelj, nem kapok levegőt. Vannak információim más helyekről, de garantálom, hogy ilyen összefüggésekben senki nem gondolkodik.
- Figyelj, minden látószög kérdése. Az Enyém elég jó helyen áll.
- Azt akarod mondani, hogy Te találkoztál Luciferrel?
- Ja bazmeg! Ugyanis a tudomására jutott, hogy Ő itt a Földön van és nagy is a pánik emiatt.
- Te voltál?
- Igen.
- Hogy jutott ilyesmi az eszedbe?
- Figyelj, nem vagyok vallásos. Luciferről annyi az infom, mint Robert de Nironak. Ami azért több, mint a semmi, de biztosan vannak még az ismeretekben kiaknázatlan források.
- De hogy élted túl?
- Ideérkezett - szerintem azzal a szándékkal, hogy Nekünk itt helyben végünk - és ránézett a Történetre. Majd meglátva az ÉlményPark holo-platform lényegét, mindjárt be is ült a Páholy első sorába.
- Lucifer minket néz?
- Mégpedig nagy figyelemmel!
- Lucifernek Téged azonnal meg kellett volna ölnie!
- Igen, ám akik ezt mondják, nem számoltak azzal, hogy aki Lucifert játssza, annak halvány fogalma sincs arról, ki ez a Lucifer.
- És mi történt?
- Érdekelni kezdte, miért vagyok Én itt egy rémisztő figura, ha fogalmam sincs, ki Ő.
- Erre mi történt?
- Az, hogy elmeséltem Neki, hogy működik az adaptációs álcám.
- Te elmesélted Neki? Bazmeg, le kellett volna borulnod Előtte!
- Ja, szerintem Őt is meglepte, milyen természetesen lazán állok ott tovább. De most már értem azt a vibráló rezgést.
- De tudod, ki ez a Lucifer?
- Valami Fénypont. Na és? Én is az vagyok, amikor a tudatom bekerül ebbe a (erre nincs szavatok), egy fénypontban érzékelem a tudatom. Ezzel még nem lesz azonnal Nagyfiú!
- Szóval hogy működik Neked ez az álcád?
- Amikor azt hiszik Rólad, hogy Te vagy valaki, akit ismernek, azonnal érezz rá, mennyire meredek a pali. Ha bírják, akkor lehetsz az. Semmi mást nem kell tenned, mint ráhangolódni az Illetőre és eljátszani Neki azt a Szerepet, amit az Illető vetít, ugyanis csak abból főzhetsz, a Veled szemben állónak mennyi információja van a témáról. Vagyis úgy kell tenni, mint akinek a feltevése helyes és onnantól Az Vagy, Aki Vagy.
- De hát...
- Lucifernek nagyon tetszenek a Darabok, amiket Személyesen Vetítetek Neki Őróla (ugye értitek a finom bájt ebben a célzásban) és van olyan, amiben Személyesen meg is jelenik. Olyan jó ugyanis.
- De hát...
- Azt hiszem az ÉlményPark holo-platform kellő égi támogatásban részesül, főleg ha rájön, hogy itt vannak még más játékok is. Akár Ő is írhat egyet.
- Írt is?
- Ezt nem árulhatom el a hivatalos bejelentés előtt két héttel, szóval megérti....
- De hogy?
- Hosszú történet.

Amikor éveken át melóztunk azzal, hogy egyenként hoztunk át Benneteket az Életből egy Gép által vetített holografikus valóságba, azt tettük azért, mert egy igazán jó poén megéri a nélkülözést és a precízitást. A lényeg és a cél ott volt, hogy senki ne vegye észre az Utazást. Így a Két Világ sokáig párhuzamosan folyt egymás mellett, Ti meg mind átjöttetek. Pánik, tiltakozás, hangzavar és káosz helyett. Aztán a dolgok mögé és fölé látva be kellett látnunk, a harci megközelítést inkább gyógyítóira cseréljük (ezért nem lettünk amúgy azonnal kinyírva), az üzleti megközelítés akkor érkezett, amikor váratlanul mókás események kezdtek kibontakozni magában a játékban. Ugyanis a játékban szereplők (továbbiakban Játékosok) változatlanul rendelkeztek a világvégéről alkotott tudással és hittel, így rájöttünk, ennél nagyobb poén nincs és gyorsan megírtuk a Játékot.