2013. december 31., kedd

Beszélgetés a racionális ezotériáról


- Olyan nincs, hogy racionális ezotéria, érted?
- Ahhoz képest, hogy nincs, elég jól áll.
- De akkor sincs olyan, hogy racionális ezotéria!
- Miért?
- Mert a két fogalom ellentétes egymással.
- Miért? Szerinted a ráció felől nem lehet megvilágosodni?
- Nem!
- Akkor én vagyok a kivétel, ami erősíti a szabályt?
- Ha a ráció felől világosodsz meg, akkor te vagy Sátán!
- Egy árva szóval sem tagadtam ezt, sőt, többször ki is fejtettem az ezzel kapcsolatos véleményemet.
- Te nem vagy normális.
- Miért? Mert újat találtam ki?
- Ez nem új, bazmeg! Ez ugyanaz az ezotéria, amit itt mindenki űz!
- Ezt kétlem.
- Mert?
- A világnak számtalan megközelítési módja van. A mestereitek végig tagadták ezt a látószöget. Így létrejött a két pólus. Ezért kidolgoztam és látod, milyen sikeres.
- Hogy lenne sikeres? Senki nem is látogatja ezt az oladalt.
- Azért ez erős túlzás. Ahhoz képest, hogy összefogtatok a célból, hogy elnyomjátok, szépen fejlődik. Azaz bizonyította létezését. Sőt, az erejét is.
- Hogyan?
- Nem tudtok se megölni, se kicsinálni. Ez azért jelent valamit, nem?
- Ez rágalom! Bizonyítsd.
- Te el tudod képzelni ebben a világban e között a sok fontos és tökéletes ember között, hogy senki nem tesz kísérletet erre?
- Igen, el!
- Te elérted a Krisztus-tudat szintet?
- Igen!
- Na látod. Ezt tettem Én is, csak a Sátán-tudat szinttel.
- Mi a különbség?
- Ha jól emlékszem a beszélgetésünk elejére, akkor szerinted semmi. Ebben amúgy egytértünk.
- De ezzel hatalmas káosz teremtesz!
- A fura az, hogy Én ezt látom káosznak. Pont hogy rendet teremtek.
- Ez árulás!
- Kit árulok el?
- Istent!
- Nem vagyok vallásos, sőt meg sem vagyok keresztelve. Nem tudom elárulni.
- Akkor mit csinálsz?
- Alternatív utat kínálok Hozzá.
- Ha nem hiszel Benne, hogyan?
- Egy szóval sem mondtam, hogy nem hiszek Benne. Valószínűleg mást értek alatta, mint Te.
- Mit értesz alatta?
- Az Univerzális Energiát, mely olyan személytelen intelligenciaként viselkedik, ami irányítja cselekedeteidet, mégis engedelmeskedik akaratodnak. Messze áll a Te istenfogalmadtól.
- Miben?
- Nem igényel külső közvetítő közeget, nem vár el térdepelést senkitől senki előtt.
- Ez árulás!
- Ha innentől egy birkával beszélgetek, akinek nincsenek önálló gondolatai és egyet hajtogat, akkor akár be is fejezhetjük.
- Sátán egy gonosz lény!
- Sátán maga az emberiség. Amit hiszel, neked az van. Képzeld, Én nem hiszem azt, hogy Sátán egy negatív figura.