2013. december 4., szerda

A Racionális Ezotéria tarot-rendszere

A Tiéd intuitív és racionális alapon van, az Enyém racionális és intuitív alapon áll

A szakmában nem nagyon szeretik azokat, akiket nem értenek. Ki is találtátok gondolom, hogy Én is ilyen vagyok. Ha valakit nem értenek, annak két oka lehet: 1. azért nem értik, mert amit látnak, abban számukra nincs rendszer 2. azért nem értik, mert túlságosan ahhoz ragaszkodnak, amit tanultak. Ha Én kijövök egy teljesen új filozófián alapuló komplett értelmezési keretrendszerrel, azaz alapítok egy teljesen új stílust, a következőkre számíthatok.

1. Ki leszek kiáltva Sátánná/Közellenséggé/Veszélyes figurává/stb.

Sátánnal annyi a helyzet, hogy (mivel amit hiszel az van) Nálam Sátán egy pozitív figura. Azért tekintik veszélyesnek, mert teljesen új filozófiával közelít minden kérdéshez, az Angyalok pedig szeretik a rendet, az egy gondolatot és a hierarchiát. Vízöntőként a hierarchia nem a legjobb barátom, az Angyalokat pedig kiismertem. Sátán szerepe arra jó, hogy a függetlenség útjára kerülj, a közellenség arra jó, hogy nyugodtan tudj alkotni és magányban lehess, a veszélyes figura meg Tükörként pontosan megmondja, kivel ne álljak szóba.

2. Ha ezt túlélem, elkezdődik a lejáratásomra tervezett akció

Jelenleg ebben a szakaszban vagyunk. Ha Engem sikerül lejáratni, akkor zsarolhatóvá válok. Legalábbis szerintük. Lejáratni valakit sokféleképp lehet, azonban csak annak van jelentősége, amit bizonyítani is lehet (itt lenn) és tényleg ott van az erkölcsi fölény (mert csak ez számít fönn). Minden más szétpukkan, ahogy a vádakról kiderül, hogy hamisak. A lejáratás célja az, hogy az új stílus soha ne váljon ismertté, mivel az alapító eleve lejáratódott.

3. Ha ezt túlélem, elkezdődik a likvidálásomra tervezett akció

Na ez az új stílus igazi Próbája. Ha jó, amit csinálok, nem tudtok kinyírni. Az Angyalok azonban nem számítottak a teljesen új filozófiára, így az történt, hogy bebizonyítottam Nekik, hogy halhatatlan vagyok és azt, hogy sérthetetlen vagyok. Hogy mindezt hogyan értem el, azt Én a teljesen új filozófiának köszönhetem, amit a gyakorlatban is megvalósítottam. Ezt csináltam Veletek a teljes 2012-es évben, mivel voltak, akik már akkor tudtak Rólam és ez akkor elég is volt a Belépőkártyához. Azaz őket sem lehet kinyírni. Technikailag megtörténhet az esemény, azonban Te akkor is vetíted a 3D világot, amikor álomba mész és úgy könnyebb is alakítani a realitáson. De ez egy ennél kicsit bővebb téma, mint ami itt a rendelkezésre áll.

4. Amikor rájönnek, hogy baj van, megjelennek a nők

A nőkkel is sok ám a baj! Lehet, hogy már most simán megjelennének, azonban nem tudnak. Képzeld azt, hogy egy titkosszolgálat/titkos társaság megbízásából Te egy elég jó nő vagy és az a dolgod, hogy Engem behálózz. Nem vagyok azért annyira rossz pasi se, de az biztosan megfordul a fejemben, hogy mit akarhat egy ilyen jó nő egy ilyen pasitól, mint Én. Ugye Te jól vagy öltözve, smink elsőosztályú, Én meg ott állok előtted sportcipőben, joggingban, lehet büdösen (mondjuk egy 1 hetes meditáció közben, ahol nem érheti testemet víz) és borostásan. Aki ezen túljut (mert túl lehet, ám a nem megszokott közegben sok minden kiderül), az meg rájöhet, hogy itt ez sokkal jobb minden szempontból, mint azok, akik ide beküldték. Azok, akik ide beküldték meg semmit sem tudnak a racionális ezotéria frekvenciáiról (hisz ezekért küldenék be őket) és logikájáról.

5. Ha ott állok egy stabil dologgal, ami működik, lassan elkezdhetem a munkát. Érkezik majd rengeteg szakmai kritika, aminek titka, hogy meg kell őket hallgatni és kiderül ebből mindenki. Azokat a szakmai kritikákat, amiknek van alapjuk, azokat külön kell választani és csak azokkal foglalkozni. Cél az, hogy a Rendszer minél jobb legyen, ezért ezek a kritikák rendkívül hasznosak, ha építő szellemben közelítünk hozzájuk. A szakmai kritikáknak alapot adó saját készítésű tarot kártyáim bemutatása következik, ami itt jelenik meg először, ezen a blogon.


ÉlményPark Tarot

A Racionális Ezotériát azért alapítottam, mert amikor még csak kerestem az Utam és sokat kérdeztem emberektől, soha senkitől nem kaptam érthető válaszokat. Mindenki csak rébuszokban beszélt. Ekkor döntöttem el, hogy inkább csak és kizárólag a Magam Útját járom és utánanézek ennek Én Magam. Vízöntőként, nem vallásosan (meg sem keresztelve) ez azért könnyebb. Úgy is lehet mondani, hogy istenkutatásba kezdtem. Az égő csipkebokor példája is jól mutatja az indián sámánok örök érvényű igazát, hogy aki tudatmódosít, az minden esetben istenkutatási céllal teszi, bár ránézve a szombat esti éjszakára nem biztos, hogy mindenkinek elsőre ez jut majd az eszébe. Ám ettől még lehet az állítás igaz!

Szóval a testemmel ledekkoltam 10 évre egy lakásba, a tudatommal meg messzebbre mentem, mint a legextrémebb tibeti láma. Bejártam és feltérképeztem a hologram egy olyan szeletét, melyet a fraktál már értelmezni tud úgy, mint egy operációs rendszert és átalakítottam a mai homo sapienst egy fejlettebb emberré. Majd a latintudósok kitalálnak egy jó nevet. Szóval biztosan nehéz lehet elhinni, hogy nem Aston Martin-ből szállok ki szép fehér mosollyal, ám aki rálát egy picit a helyzetre, az inkább a frontvonalat választja a csajozás helyett. Persze annak is vannak Aston Martin-hez szokott szakaszai, ahol azok vannak, akik oda a legalkalmasabbak, legrátermettebbek. Hogy milyen furcsa az Idő, erre akkor lehet rájönni, ha az ember rádöbben, hogy ki és mi valójában és miért is van ott valójában. Szóval a testem itt, mindenféle megszállók járkáltak eddig ki-be és igyekeztek tönkretenni mindent (de nem ismerik az emberiséget és nincsenek befolyással a fogalmazási stílusomra), a tudatom meg máshol melózik. Ahogy a tudatom visszatér a 3D-ben ücsörgő testembe, bekövetkezik a T0 eseménypont és addigra minden egyenesbe áll.

A világra való új rálátással, más minőségi szinten visszatérve az ember már nem ugyanaz, mint amikor elment. A hegymászók is igazolhatnak, hogy sokkal könnyebb felfelé menni, mint lefelé. Felfelé az ember egyedül megy és menet közben válik eggyé a Kollektívával, lefelé azonban visszatér az Individualitásba úgy, hogy rendelkezik egy hatalmas tudásbázissal, amit már csak értelmeznie kell. Sok esetben újraértelmezni. Ha van olyan, hogy racionális ezotéria, akkor a tarotrendszere is a Rációra kell, hogy épüljön. A helyzet paradox, mert a jelenleg általánosan ismert tarot szép racionálisan osztja fel az általa ismert világot nagy arkánumokra és kis arkánumokra. Ezek a kártyák nem ilyenek. Sokkal közelebb állnak az emberi gondolkodáshoz és célokhoz, szándékokhoz és vágyakhoz. Segít az Angyaloknak abban, hogy (Számára is) érthető formában közölhesd Vele, mit is akarsz valójában (ezt itt kihangsúlyoznám), azaz itt kétirányú információáramlás történik, nem csak egy, ahol valamit meg akarsz tudni. Tehát aki használja, annak tudnia kell hozzá is gondolkoznia, ám simán lehet csak úgy is nézegetni.

Ha ki is akarod Magadnak vetni őket, akkor másold át a szövegeket (saját nyelveden is lehet) üres lapokra, csak arra figyelj, hogy a rajzok helyén a saját rajzaid legyenek és akkor Neked működik.

A kérdéseket ugyanúgy teheted fel, ha akarod. Bár ez egy céltematikus kártya, vannak olyanok is, amik ennél sokkal szélesebb spektrumon mozognak, mint amit most ide kiteszek. Figyelem, ezek programozói kártyák, azaz kétirányú kommunikáció zajlik! Minél inkább ott vagy rajtuk, annál nagyobb az erejük. Ez itt, ami jön egy olyan, ami a legszélesebb kívánságot elégíti ki. Nézegesd végig, aztán döntsd el, kimásolod-e őket egy papírra és megcsinálod a saját verziód.