2013. október 1., kedd

ÉlmányPark definíciók 4. Az Arany Sugár


- Üdvözöllek Ó Angyal!
- Hagyjuk a rizsát, hol vannak a csajok?
- Kicsit erős Neked, ó Angyal az illúzió.
- Itt szabad, nem? Isten meg ide nem lát le. Hisz Én vagyok a képviselője. Na hol vannak a csajok?
- Ez a fogadószoba. Itt nincse...
- Te ekkora barom vagy, hogy a fogadószobában nincsenek itt a legjobb csajok és a Te pofád az első, amit meglátok ebből a világból?
- De Te, ó Angyal, nem a lelket hordozod?
- Látom, vágod azért a témát. Na hol vannak a csajok?
- Miért vagy ekkora pinabarát, ó Angyal?
- Mert ehhez ők kellenek.
- Nem illik itt ajtóstól rontani a házba! Itt civilizációs szabályok vannak ám.
- Most kell a lélek vagy sem? Úgy tudom nincs azért olyan sok időtök.
- Vigyázz, ó Angyal, itt az Érdek mindent áthat.
- Milyen érdekről beszélsz? Ez Nekem Feladat. Na hol vannak a csajok?
- De nem is tudsz még udvarolni!
- Minek a baszáshoz udvarlás?
- Ide érzések és érzelmek kellenek!
- Vagy egy kis zseton és akkor az össszes önérzetes nő gálánsan átsiklik e felett.
- Hol tanultad ezt, ó Angyal?
- Láttam egy by-pass műtétet és onnan vettem az ötletet.
- De ezt így nem lehet!
- Akkor másképp kérdezem. Melyik a jobb? A pinák vagy a pánik?